Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kokopiko | użytkownik

imię i nazwiskoRafał adresLublin zarejestrowany10.12.2006 @14:21:29 ostatnio na stronie25.10.2014 @22:19:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kokopiko.fotolog.pl Gadu-Gadu1480312
digarty23 komentarze180 posty na forum1

komputer / sprzęt
monitor iiyama, zegarek timex, mysz a4, Canon 40D, Canon 50mm f/1.4, SIGMA 24-70mm f/2.8 EX DG MACRO

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Avlimoney    07.03.2009 @01:50:02
czemu gniot od razu? he he
~pryzmatszczescia    20.01.2009 @07:12:28
wieczorkiem, jak tylko znajdę czas przejrzę i pana galerię. :' )
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~pryzmatszczescia    20.01.2009 @07:11:54
zgadzam się. na tym jednym obróbka jak dla mnie wyszła wręcz fatalnie, ale jakoś nie znalazłam czasu, żeby poprawic, chociaż teraz chyba to zrobię.

a jeśli chodzi o drugie zdjęcie, to w pełni popieram Twoją krytykę.

fajnie jest przeglądać stare prace, wracać do nich, można świetnie zauważyć jakie błędy się kiedyś popełniało.

dziękuję ślicznie za cenne uwagi, pozdrawiam, Linka.
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~aras156    18.01.2009 @21:49:59
Miejsce to zalew Żółtańce w Chełmie. Wierze że można lepiej ale jestem amatorem i z czasem będe starał się dokształcać w materii fotograficznej
_______
Przedstawione opinie, mają charakter subiektywny i nie należy się nimi za bardzo przejmować.

A tak w ogóle to: Daj pomacam Ci puszkę.
~AomoN    13.01.2009 @23:50:08
odnośnie miejscówki to kalety papiernia... fajnie wiedzieć że to piece rusztowe wiedzialem że to piece od kotłowni ale nie wiedziałem że rusztowe zaintrygowało mnie czemu nie podobają Ci się inne? Lubię takie uwagi bo zazwyczaj mało kto je wyraża a są bardzo rozwijające
~moniszka1321    13.01.2009 @22:51:10
no tak pierwsza sesja i nie zaliczam jej do udanej pracuje nad nową alę dzięki kazda wskazówka sie przyda pozdrawiam
_______
zapraszam do mnie doceniam konstruktywną krytykę-pozwala wyeliminować błędy.
"uchwyć, w jednej chwili, to co naprawdę widzisz,
a nie to co chciałbyś zobaczyć..."
~reisha    13.01.2009 @22:42:03
haha akurat takie miała koleżanka w domu więc brało się co było pod ręką ;D
a kolorystyka miała właśnie taka wyjść
_______
living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see
~Sleeped    08.01.2009 @22:26:34
ujecie z latarni morsiej.
~radioel    26.10.2008 @18:12:20
Hej ja sie nie wstawialem - ja tam na prawde siedzialem
~gingerr    25.08.2008 @23:28:16
~Jaszczura    19.05.2008 @00:17:27
dzięki ale naszło mnie na maki :P
~Przemo12    18.05.2008 @22:20:57
ISO 400
F4.5
Nikkor50mm + konwerter makro
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~anjah    18.05.2008 @21:49:03
..dziękuję za radę i ocenę..
..brama na starówce, obok teatru..chyba tam się mieści jakaś fundacja dla dzieciaków..od frontu jest okno obklejone w biedronki..
..sorry, że tak "opisowo"
~Jaszczura    16.01.2008 @12:58:08
thx
~gibi1982    05.12.2007 @13:45:23
Ladnie tu u ciebie
~Jaszczura    02.12.2007 @23:25:27
dzięki
~Bipper    17.08.2007 @11:42:53
Wielkie dzieki za komentarze Pozdro
~wrn    13.08.2007 @15:50:48
dzieki
czym? pod zdjęciem pisze w EXIF'ie czyli fz5 , do tego raynox dcr-250 i oswietlone lampą wewn. z dyfuzorem domowej roboty
~Jaszczura    09.08.2007 @00:53:34
dziekuje bardzo
~Dromek    08.05.2007 @01:38:49
Tło - ściana w piwnicy malowana po raz ostatni 11 lat temu (fantastycznie fotogeniczna) Deformacja, celowa - maksymalnie szeroki kąt obiektywu i duże zbliżenie) Dzięki i pozdrawiam
_______
Uwaga!!!
Mam Nikona i nie zawaham się go użyć
~photogallery    07.05.2007 @18:23:11
No akurat to nie było w PS robione Ale wiem ze trochę źle przerobione ...
~Ise    20.12.2006 @07:13:30
dzieki za obserwacje
_______
Fotografia ?! Tak, kocham to
~GaudiM    18.12.2006 @18:24:56
dziękuję za to wyróznienie, jest mi bardzo miło. Pzdrawiam ciepło
~CandyKiller    17.12.2006 @21:21:02
jakbym nie zrobila nigdy by nie wyszlo rowno bo pole bylo zorane po luku a z innej perspektywy mi sie nie podobalo bo probowalam kilka kadrow porobic zeby wybrac...ten mi sie najbardziej spodobal
~Boskikrokodyl    15.12.2006 @10:58:10
jako ze tandetna cyfrowka robione jakosc na wstepie poszla sie golic ;/
_______
***pif*pam*pum***
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt